keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

f I told you what I was, would you turn your back on me? And if I seem dangerous, would you be scared?

IMG_0159
IMG_0069


Heippa sinne ruudun taakse!
Heti ekaksi pahoittelen tätä postaamattomuutta. Tän piti olla vähä suunniteltu juttu, sillä luulin, että saisin palkan kesätöistäni jo viime keskiviikkona, jolloin olisin mennyt ostamaan uuden kameran, jolla olisin kuvannut teille jonkun kivan shootin.
Mitenpä sitten kävikään?
No, tietenkin tää oli tätä mun tuuria, sillä palkanlaskija oli päättänyt jäädä lomalle :D
Eipä siinä mittään, olishan mulla ollut kolme kuvaa mun ja Diamondin yhteiseltä kuvausreissulta, jossa kiusanamme oli hyttyset, mehiläiset ja lokki :"D
Loppuen lopuksi nämä kuvat kärsi, sillä ne jouduttiin siirtämään mulle sähköpostilla, ja tulin tulokseen, että odotan sitten tiistaihin, jolloin saisin tilini ja menisin ostamaan kameran, joka sattuikin olemaan tarjouksessa vain 222 euroa.

Sitten tiistaina, kun olin saannut tilini, niin ongelmaksi ilmeni liian alhainen käyttöraja. Saisin käyttää päivässä vain 200, joten no, sitäpä täytyi sitten lähteä nostamaan.
Kun oltiin menossa sitten S-pankkiin, huomattiin, että Gigantin oville oli valehtelematta about 50 m ihmisjono, jolloin ehdin nopeasti käydä pankissa, ja sen jälkeen pääsin Giganttiin.

Mutta siis joo, tietenkin mun tuurilla tässä oli yksi pieni juttu.
Nimittäin kameroita oli varattu koko Suomeen vain 1000 kpl....
Jyväskylään vain 20.

Ite oon kuitenkin sellanen, että jos oon tullu jotai hakemaan niin aion saadakkin sen.
Eli siis, kun meidän vuoro tuli, kysyin heti, oliko totta, että kameroita tulisi lisää vasta kuun lopussa.
Tottahan se oli, mutta mulle ensiksi tarjottiin Sony a3000, joka itseasiassa mun piti ekaksi ottaa, mutta sitten kävikin ilmi, että varastossa oli vielä yksi Canon EOS 1200 d - merkkinen kamera.
Loppuen lopuksi jouduin vain maksamaan siitä vähän reilut 40 euroa enemmän, jolloin sain siihen mukaan 2 vuoden käyttöturvan, sekä muistikortin.

Ei paha x)

Eli nyt päästän teidät, vihdoin ja viimein, katselemaan näitä mun ekoja järkkärillä otettuja kuvia ^^ Toivottavasti tykkäätte, ja jätätte kommentin tuonne alas :)






IMG_0103
IMG_0074
IMG_0081
IMG_0064
IMG_0063
IMG_0109
IMG_0110
IMG_0122
IMG_0137
IMG_0142
IMG_0094

15 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! Heh, pidin erityisesti kukkakuvista. :D

    VastaaPoista
  2. Juuh tarinan olinkin kuullut jo x) Mutta hienoja kuviahan oot ottanu, Bell on kyllä aika peto tossa maastopaidassa ;3 JA MUN PITSIPANTA oli pakko mainita mutta palauta se nyt kummiski joskus xd se on ollu sulla jo varmaan yli 2 viikkoo :D No mutta siis oikein mainio postaus ja kiva muokkaus ja sellane kontrasti näissä kuvissa ^^ Ja onhan tossa nyt eroo sun siihen pikkukameraan vaikkakin ite kyllä kuvaan mielelläni sillä Olympuksen pikkusella kameralla ulkona mutta no ootkin varmaa huomannu et siin on aika hyvä kuvanlaatu verrattuna sun nikonii ;D Enpäs tässä nyt muuta keksi höpötellä mutta koitetaa nähä taas sitte ku täältä mökiltä palailen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, oon varmaa hössöttänny sulle aikalailla mun kamerasta xD TAMPIO SE ON KUKKAPAITA xD siis tässä ihaniiku btw :))
      Mutta juu, täytyy palauttaa tää sitte joskus ku erkanet erämaastas ja tuut tänne, mutta no vaihtokauppa ;))))) Ja juu u, pakko on myöntää, että pikkasen sitä eroa taitaapi olla :"D
      Kiitosta kuitenkin taas kommentistasi :)

      Poista
  3. Iiiiks:* Aivan ihana shootti ja neitokainen on söppänä! Mulla on muuten saman merkkinen kamera OwO Ootan seuraavaa postausta kovasti ja innolla^^!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, taitaapi olla yleinen tuo Canon eos 1200 d ^^ Hyvä kamera, eipä mittää :D Kivaa, että tykkäsit, ja postausta tulee toivottavasti jo muutaman päivän sisällä ^^

      Poista
  4. Meinasin jo sanoa että mulle käy aina just noin, mutta enpä sanonutkaan, koska mulle käy yleensä vielä huonommin :)) sulla oli tuuria, mahtavaa kun sait vihdoin tän kameran! <3 ihania kukkaiskuvia, etenkin tuo ruskea kukka on ihana. (eiku oooops se onki Bell) no ihania kuvia kuitenkin, mua sykähdytti tuo toinen kuva maisemasta ;-; noihin törmää yleensä lifestyleblogeissa mutta hienoo että näin semmoisen täälläkin kun ei oikein riitä kiinnostus niihin elämätyyliblogeihin. tai siis.. - upea Bell, upeat kuvakulmat. mun pitää kohta etsiä sanakirja sun blogiisi kun saavun, niin paljon on aina ihailtavaa ettei sanat riitä ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos taas ^^ Bell kiittelee :") Ja juu, aattelin tosiaan tunkea tänne nukkebloginkin puolelle Kuokkalan sillan xD Itekkään en niin lueskele llifestyleblogeja, joskus ehkä paria kurkkaan. Ja eikai nyt sanakirjaa, tartte, oon jo otettu näistäkin kehuista ^^

      Poista
  5. Tosi hienoja kuvia. Oot hyvä kuvaamaan ja sulla on kiva blogi ^^ Bell on kivan näköinen tuossa pitsihiuspannassa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitosta ^^ On aina piristävää saada kuulla, että jotkut tykkää mun blogista :D Ja Bell kiittelee ^^

      Poista
  6. Sulla oli tuuria kun sait tän kameras, kohtalon johdatusta? 8D Onnea ♥ En kyllä tajua miten niitä Jyväskylässä vain 20 kappaletta oli, ihan kauheen vähän! Mutta hmh asiaan mennäksemme; Tosi kivoja kuvia ja Bell kieltämättä kovin kaunis nukke ;u; Pitsipannasta plussaa lol pitsipannat on aina kivoja!! Ihan viimeinen kuva kumminkin osoittautui suosikikseni näistä, hieno maisema taitavasti vangittuna ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ^^ Ja juu, täytynny olla kohtaloa, eivaa taisiis eivoi koskaan tietää x) Kameroiden määrää perusteltiin sillä, että Jyväskylä on niin pieni kaupunki...pieni? dafuk gigantti xD Ja kiitos kaikista kehuista vielä :)

      Poista
  7. UUUUUUWWWWW! Kaunis Bell! ♥ > 3 < ♥ Ohhoh! Aika vähän on 20 kappaletta... : D
    hymmm.... AAAAKK! Että kuin kauniita kukka- ja maisemakuvia! Sulla on niin paljon taitoa, rakastan katsoa näitä kuvia kun on niin tarkkoja, ja tietenkin BEEEELLLLLL!!! ♥
    JeAh! Pitsipannat on yyber suloisia! varsinkin Bellin päässä! Ja tuo paita ja Bellin meikki sopii yhteen aikas tuota hyvinn! x)
    ..En tiiä enää mitä kirjotan.. joten moidooo! ♥♥♥

    ~Siniapila~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta ^^ Okei apua, en tiiä enää miten vastaan näihin kommenteihin x) Okeiokei juu näyttää siltä että en keksi mitää järkevää vastausta niin juu kiitoskiitos paljon ^^

      Poista
  8. Sinulle on haaste blogissani :3

    VastaaPoista